رسانه برتر

یک منبع مفید و به روز برای معرفی انواع رسانه های مفید، فایل های چند رسانه ای

رسانه برتر

یک منبع مفید و به روز برای معرفی انواع رسانه های مفید، فایل های چند رسانه ای

  • ۰
  • ۰

درود همراهان خوب من. عصر تابستونیتون بخیر. البته از فردا رسما تابسون شروع میشه. ولی خب خیلی وقته هوا به شدت گرمه. گاهی با خودم فکر میکنم. اینکه من میام اینجا و مطالبی رو می نویسم، کسی هم هست بیاد بخونه یا نه. اصلا برای کسی مهمه که من چی می نویسم و در مورد چه موضوعاتی می نویسم. خب شاید براتون جالب باشه ولی من با امید زیادی میام اینجا و حرف میزنم. شاید با خودتون بگید که من دیوونه ام. و چیزهایی که می نویسم هم جذاب نیستن. خب حق دارید. من یک نویسنده نیستم. ولی خیلی وقتا دوست دارم بیام و اینجا مطالبی رو بنویسم و با آدمایی حرف بزنم که هیچوقت ندیدمشون و احتمالا هیچوقت هم نمیبینمشون. 

این روزا انقدر شبکه های اجتماعی زیاد شدن که کمتر کسی میاد توی وبلاگ بنویسه و منتظر بمونه بقیه بیان مطالبش رو بخونن و نظر بدن. همه یا توی اینستاگرام هستن یا توی توییتر و فیسبوک.. تلگرام هم با اینکه فیلتر شد بازم مردم اونو کنار نزاشتن و همچنان توی گروه ها و کانال های مختلف و حتی توی پروفایلاشون دارن حرف میزنند. 

 

  • ۹۷/۰۳/۳۱
  • qazal yekta

نظرات (۲)

  • فاروق کریمی زاده
  • اگر این دوره تموم شده، باید دوباره شروعش کنیم!
    من در یک وبلاگ دارم مطالبم رو مینویسم و به نظرم بهترین جا برای این مطالب، داخل وبلاگ هست و نه جای دیگه.
    پاسخ:
    موافقم . حتی اگه تموم شده باشه باید دوباره شروعش کنیم. ممنون که نظر دادین
    نه من اینطوری فکر نمی کنم بستگی به محبوبیت بلاگر داره 
    پاسخ:
    ممنون از اینکه نظر دادین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی