رسانه برتر

یک منبع مفید و به روز برای معرفی انواع رسانه های مفید، فایل های چند رسانه ای

رسانه برتر

یک منبع مفید و به روز برای معرفی انواع رسانه های مفید، فایل های چند رسانه ای

  • ۰
  • ۰
درود دوستان گلم که نمیبینمتون. شما کدام شبکه تلویزیونی را بیشتر دوست دارید؟ اصلا تلویزیون می بینید یا مثل من ترکش کردید؟ شایدم الان توی ترک هستید. خب گزینه سوم رو خودم خیلی قبول ندارم. چون وقتی به یکی می گیم توی ترک هستی یعنی به چیزی معتاد بوده و خیلی دوست داشته و به اجبار و دلایل مختلفی که داره باید ترکش کنه. در حالی که تلویزیون خصوصیت خیلی جالبی نداره که بخواد کسی رو معتاد خودش کنه!

با این حال خیلیا هستن که معتاد دیدن فیلم هستند و این دو دو مقوله کاملا مجزا هستند و ربط آنچنانی به هم ندارند. منم دیدن فیلم رو دوست دارم ولی ترجیح می دم برم بگردم و از اینترنت یک فیلم خوب و مورد علاقه خود پیدا کنم، دانلود کنم و تماشا کنم. ولی چنند وقته که سراغ تلویزیون نرفتم. حالا انصافا وقتی که تلویزون می بینم و یا قدیما که تلویزیون می دیدم، بیشتر شبکه مستند و برنامه های مستند طبیعت و حیات وحش رو دنبال می کردم. این ها برنامه هایی بودن که چیزهایی رو به من یاد می دادند و حداقل بعد از دیدن اون و وقتی که برای گذاشتم حرفی برای زدن داشتم. ممنون از اینکه مطلب من رو خوندید و ممنون می شم که شما هم نظر بزارید.
  • ۹۷/۰۵/۱۰
  • qazal yekta

تلویزیون

رسانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی